HM eller mango till våren?

Ja, jag måste ju säga att våren känns väldigt långt borta, men det hindrar ju inte mig, eller någon annan, för att bunkra upp med vårkläder och skor. Då är man ju all set sen när minusgraderna försvinner och solen tittar fram. Yeah!, det gillar vi.

Jag vill i alla fall ha ett par klumpiga bruna klackar till våren, ett par som man kan använda varje tag, typ. Jag Älskar swedish hasbeens, men jag tror inte att det blir ett par sånna. Jag är lite trött på "häftstiften" som syns på varje sko, om ni vet vad jag syftar på..

Men nu har jag hittat två eventuella kandidater dykt upp, men jag måste säga att jag är tveksam. Tveksam till om jag verkligen gillar som från Mango, eller om dom ser konstiga ut. Tveksam till om jag vill ha skorna från H&M då jag vet att dom kommer sitta på många tjejers fötter i vår och sommar.

Vad tycker ni om skorna från Mango?
..och vad säger ni om skorna från H&M ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0