söndagsfrukost i "vårsolen"

Jag och Niklas bor ju som bekant i en 1a och vi har fönster längs en hel vägg, vi när vi vaknar kan vi ligga och kika ut. Idag när vi vaknade så kunde jag inte låta bli att lägga märke till solen verkligen strålade! Så kallt var det inte heller, så vi drog på oss kläderna och gick till Hagaparken. Jag hade inte ätit frukost och var dessutom jättesugen på varm choklad. Så jag bredde några mackor, packade ner muggar och några muffins, och såklart värmde jag chokladen och sen gick vi.


Usch va skönt solen värmde! Jag kunde suttit där i timmar, men min man blev så frusen om fingrarna, så vi stannade kanske bara i 45 min. Men det räckte faktiskt, för på vägen tillbaka till lägenheten blev jag också lite kall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0