"det är dags för fredags mys..

..snälla inte den sången var tyyys(t!)" Bra rim där!

Ahapp! Fredag då va, och jag sitter här själv. Jag har inget liiv(?!) Jag måste ju sysselsätta mig med något så jag passar på att baka, då jag hade några bananer som jag var tvungen att använda. Dom hade nämligen "växt ur" sina skal (?! Ja, fråga mig inte hur) och spruckit. Så nu doftar det nybakat i hela trapphuset.. Vilken tortyr för alla som kommer hem från jobbet; halvdöa, trötta och hungriga, och så möts dom av mina banan och chokladmuffins..


Kommentarer
Postat av: Simone H

åhgud vad gott :d

2011-02-05 @ 12:22:45
URL: http://simoneh.se
Postat av: mia

blev dom bra? :D

2011-02-05 @ 16:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0