söndagsmys

Idag kom Äntligen N tillbaka från etuna, där han hade varit över helgen. Usch vad ensamt det har varit :P Anyways, så har jag gjort lite av varje idag. Pluggat lite finska och historia, lämnat böcker på biblioteket, handlat och..
Hallon och choklad cupcakes med vit chokladfrosting och hallon på toppen!

..bakat cupcakes! Wiiie, frosting'en blev grym (med vit choklad!!) och själva muffinsen blev också jättegod. Rätt snygga blev dom också ;) Fast.. nu behöver jag bara någon som äter dom :/ N vill inte äta för att han tycker att jag göder honom.. hehe. Och jag orkar ju bara en eller två. I alla fall idag ;)

Våran granne som bodde mitt emot oss, har ju flyttat. Han brukade alltid få lite om jag hade bakat. Näe, jag får helt enkelt frysa in lite, äta lite och sen.. slänga lite. Usch!

Nu ska jag göra klart maten som står på spisen. De blir biffstroganoff och ris. Mmm!

Kommentarer
Postat av: mia

jag vill äta dom! :(



btw: HÅRFÄÄÄRG! VILL SE! NU!!! :D

2010-09-13 @ 18:27:44
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: annelie

du får komma hit snart så kan vi baka och glo på gossipgirl :D ...och shoppa secondhand!

2010-09-16 @ 08:36:08
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0