Snart åker vi.. Snart!


Om 96 dagar åker Mia och jag till Californien.. Åh, I can't wait! Då blir de vi tre igen.. Starbucks, maaassa mat, shopping, skratt, tårar, lycka..


Jag kan inte ens beskriva hur härligt det är att vakna upp hemma hos Bettan och säkert Veta att hon ligger och sover i rummet intill. Vi kan prata under frukosten, vi kan hänga hela dagen.. Skratta, uppleva saker, eller bara göra ingenting. Det känns så bra att vara i samma land.. Det är verkligen ingenting man tar förgivet längre.

Sen när man kommer hem till sverige igen.. BIG depression, boom! :( Det är så tråkigt att bo så långt ifrån varandra. Men och andra sidan tar man verkligen vara på tiden man har tillsammans. Och det ska vi göra om 3 veckor, då det är bröllop igen, kommer bettan och hennes man. Då blir det i och för sig en kort visit, men sen i jul.. då åker ju mia och jag till usa. Då blir de över 2 veckor!

Jag är så glad att jag har mina syskon..


Kommentarer
Postat av: mia

Tror till och med att det är 95 dagar kvar nu!! ;)men åh, jag är så himla glad att jag har er också! Vet inte vad jag skulle göra utan er ju! <3

2010-09-11 @ 14:35:39
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: mia

o btw, kolla nedräknaren längst upp på min blogg!! :D den räknar ner av sig själv! ;) kram kram!

2010-09-11 @ 14:37:26
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: B

gilla! :)

2010-09-11 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0