it's getting cold(er) now..

..och jag måste nog säga att jag har kommit över min höstdepression. Förkylningen är inte borta än, meen. Jag känner nog att jag är på bättringsvägen.

Vet ni vad jag har kommit på? Det är alldeles för lite fokus på mössor och hattar! Det är ju en alldeles utmärkt accessoar och man kan ju göra en outfit SÅ mycket mer intressant med en hatt eller mössa.. Dessutom så värmer den :)

Googlade lite och hittade en sida där som bara säljer huvudbonader (haha.. det där ordet använder alla lärare "av med alla huvudbonader!") Jag hittade några som jag gillade..
Jag ska definitivt börja använda mer mössor i höst/vinter..

Kommentarer
Postat av: mia

Hm.. vissa är kanske lite "special" men asså jag gillar verkligen den där creme-färgade längst upp till höger, med träknapparna! :D

2010-09-11 @ 11:50:22
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: annelie

jag visste att du skulle gilla den :D Mia..! nu är det faktiskt din tur att vidga ditt register :D jag gjorde de, och kolla på mig nu.. inte bara beige, brunt och cremevitt :)

2010-09-11 @ 12:26:27
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0