vad som helst, men inte s-v-a-r-t!

Svarta partyklänningar står mig UPP i Halsen! Jag är så trött på hela grejen; "när man går ut Måste man ha svart på sig, eftersom just svart är party". Varenda gång jag ska gå ut (jaa, jag överdriver inte!) så står jag i minst en halvtimme, och oj'ar mig, över att jag knappt har några partyklänningar. Och varför har jag inte de? Jo, för jag VÄGRAR att köpa svart!

Visst, jag har två st svarta klänningar, som man kan ha på sig när man ska ut och skaka rumpan. Men jag blir så trött på att ALLA S-K-A ha det. Men det är ju inte så konsigt att alla har det, eftersom butikerna säljer ju inget annat! Det existerar inte i deras sortiment. Svart eller grått, svart och grått med någon glitter eller guld. BLÄ! Nej, mer färg åt folket.

( ps! Jag gillar svart också, men blir så otroligt less på de. Jag har två st själv och jag tycker att kan vara snyggt på både mig själv och andra, Meen.. Nu till mina news: )


Jag hittade en jättefin partyklänning idag på Ginatricot! ..och den är inte svart! Wiiiie!

Här ser man färgerna lite bättre. De är till mestadels lite grön-guldig :) Yeeei, dom har inte bara tank-tops och annat skräp på Ginatricot!


Kommentarer
Postat av: mia

ÅÅÅH! asfin juu!!! VILL HA!! <3

2010-11-29 @ 22:46:30
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: Sara

Fiiin! :) Längtar till i helgen de ska bli kul o ses då vi kan ju höras på fredag o bestämma mer :) Kram kram

2010-11-30 @ 17:36:37
URL: http://saraseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0