mascarornas mascara!

På kryssningen köpte jag faktiskt inte så mycket, men en sak kunde jag inte låta bli att köpa. Min mascara var slut och jag använder en från YSL och den är rätt så dyr om man köper den på Åhléns eller Kicks. Så.. jag passade på att handla när jag även var på taxfreen.

Jag brukar använda en som heter Volume effet Faux cils. Den är verkligen sjuuukt bra, men jag har kommit på ett knep.. Det finns även en YSL-mascara med gummiborste som heter Everlong masara. Den ger ett väldigt naturligt resultat, så använder man Bara den, blir de inte så bra. Men tar man först Everlong och sen faux cils, blir det GRYMT! Det ser verkligen ut som om du förlängt ögonfransarna eller har lösögonfransar på dig..

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-27 @ 17:46:14
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0