imorgon är det 19 dagar kvar..

..sen sitter jag och min lillasyster på planet på väg till California! Yeees! Jag är så otroligt taggad och ser fram emot det som fan! Har redan växlat pengar, fixat ESTA-grejen (är väl typ som ett turist-visum, eller vad man ska kalla de? man måste i alla fall ha de om man ska åka till US) och nu måste jag bara köpa julklapparna som jag ska ha med mig. Och sen självklart lite klappar till familjen som jag ska lämna hemma.

Just ja, julklappar! Jag vet faktiskt inte vad jag ska önska mig (?!) Jag blir ju överlycklig om jag får ett sällskapsspel (som vanligt) men.. Gaah! Det är svårt. En morgonrock? Sunes Jul-dvd'n, någon slags behandling (typ fotvård, massage, facial?)

Appropå facial! Aaah, jag ska äntligen gå på min ansiktsbehandling + massage på måndag. Ja, jag valde att gå på den jävligaste dagen av dem alla; Måndag, mohaha!.. Hur kul är en måndag? Därför tänkte jag att jag skulle krydda den lite med en facial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0