snygga skor med coola klackar

Jag råkade av en händelse surfa in på en sida som heter www.yesstyle.com, när jag klickade runt lite på olika bloggar. (Om jag har förstått det hela rätt är det en koreansk/asiatisk butik, men som shippar till hela världen.) Det var i alla fall en tjej (googla på Fyndigt by Frida) som hade köpt ett par sjukt snygga kliklackar där ifrån så jag var tvungen att gå in och kolla.

Jag hittade Dom skorna och även ett par andra som jag är kär i! Det är så så kul när man kan klicka runt på olika bloggar och web-butiker och bli inspirerad. Det är bara synd att jag hittade skorna nu när jag inte har jobb. Jag måste faktiskt leva sparsam nu. Åååhhh! Skorna som bara skriker efter mig! Dessutom är dom inte heller så farligt dyra ;) ..700:- ungefär.

..en viss födelsedag is comming up soon ;)
Detta är inte dom bästa bilderna på skorna, men det får duga. Dom är hundra ggr snyggare egentligen!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

de översta vita eller rosa, åh. mums. så fina!

2010-05-17 @ 13:36:04
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: annelie

Jaaa! eller hur!

2010-05-18 @ 11:24:26
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0