pilgrim in my ears

Det känns lite som om det har varit en blogg-paus, men nu är jag back on track igen. Det känns som om jag fått lite mer energi att ta tag i saker nu. Bland annat att söka jobb.. Jag har äntligen fått mitt arbetsintyg och omdöme från min förra arbetsplats, så nu är min ansökan och cv lite mer komplett.

Anyways.. Jag var en sväng på stan igår och kände att jag verkligen behöver ett par örhängen som jag alltid kan ha i. Med mig är det lite så att det går i perioder.. Ibland har jag inte i örhängen på 3 månader, men andra veckor kan jag ha på mig stooora örhängen Konstant (?). Nu känner jag att jag behöver ha några "vardags örhängen", bara några små. Då funkar dom här perfekt!

139:- och 69:- Det tyckte jag dom var värda, inte sådär jätte expensive :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0