läkarbesök och fladderbyxor

Jag hann faktiskt med en del idag.. känns som om jag har flängt fram och tillbaka lite överallt idag. Och faktiskt på cykel. Ja, jag har cyklat rätt mycket idag. Det var ju så härligt väder så jag passade på. Det är liksom synd att stå och trängas på en svettig, varm buss med 30 andra sura resenärer, när det är så härligt väder. Och när man cyklar så kan man dessutom sniffa så mycket vår-luft som man vill. Jag fullkomligt älskar att ta djupa andetag, när jag är utomhus. Alla björkar, alla blommor, nyklippt gräs och allt annat sommrigt.

På cykeln bar det i alla fall av till en loppis i Huvudsta ( Stina! Jag har hittat en guldgruva med så otroligt mycket skräp och gamla grejer! Du kommer älska det, man kan hitta gamla plåtburkar;) ). Jag hittade inget så jag cyklade vidare till min husläkarmottagning där jag tog blodprov och pratade lite med en läkare om min kattallergi. Jag var ju lite inne på att försöka "vänja bort" den med sprutor, men det gör tydligen inte i sverige. Bara om man har gräs- och pollen allergi. Gräs tål jag, men inte kissemissar :/

Efter det kikade jag runt lite i Solna C och hittade en ny underdel till min bruna bikini som jag köpte förra året. Samma färg och allt, men jag ville bara ha en lite "nättare" variant. Dom trosorna som jag köpte till bikinin är så heltäckande, det är liksom så mycket av kroppen som inte får sol. Det känns lite som om man har shorts på sig. Så nu blev det ett par som man knyter på sidorna.


Sen köpte jag även dessa..

Jag veeet. Det är ett par Harem-byxor. "Tomt byx-arsel" som min pappa sa. Meen! Jag har faktiskt vant mig vid modellen och dom är faktiskt jättesköna! Jag ångrar faktiskt att jag inte köpte dom där på GinaTricot för länge, länge sen.

Tidigare har jag verkligen varit såå anti-haremsbyxan, men det har verkligen ändrats. Jag tycker nu mera att det är snyggt med lite fladdriga byxor och speciellt nu på sommaren! Dessutom var det jättebra pris på dom.. 99:- Ett kap ju. Jag tror verkligen att jag kan få användning för dom och om inte till vardags, så är de ju sköna slapp-byxor, hihi!
Finns i svart, vitt och ljus-beige.

Nu ska jag kika in på Zaras hemsida för att se om jag hittar något nytt snyggt att dräggla efter. A birthday is comming up.. ;)

Ps. Förlåt Mia, för att jag övergav våran "hata-harlembyxorna-pakt" Jag var inte stark nog :D

Kommentarer
Postat av: EMELIE

haha är sjukt dålig på raser?! men han är norskskogsskatt heter det bara haha.. vad jag vet :D

2010-05-20 @ 21:45:31
URL: http://ewragne.blogg.se/
Postat av: Stina

Åååh, dit måste du ta mig!! :) Det enda, och då menar jag det ENDA, positiva med att du är arbetslös är att du uppdaterar din blogg så ofta nu, det är så roligt att läsa om hur du har det :)

2010-05-20 @ 22:58:09
URL: http://fruhagglund.blogg.se/
Postat av: mia

Hahah, inte braa! Nej men skit samma, jag har iallafall inte sett ett par haremsbyxor som jag har tyckt sett bra ut på nån, men å andra sidan skulle du kunna ta på dig säckväv och fortfarande bära upp det! :P

2010-05-21 @ 18:20:33
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0