NÄR skulle jag använda den?

Igår när jag och Stina jobbade kväll på Mango, så pratade vi lite om dehär med axelvaddar.. Jag hävdade att jag nog aldrig skulle kunna använda det, eftersom jag har rätt breda axlar redan (och jo Det har jag faktiskt!). Stina sa då att "en dag ska jag få på dig axelvaddar!.."

Vi har en suit på mango som är svart med Sjukt stora axelvaddar och så finns de både kjol och byxor till. Kavajen är lite special, alltså.. Den har inte den "klassiska" kavaj-looken, utan är lite mer ovanlig. Likaså är det med byxorna, som faktiskt ser ut mer som leggings eller riktigt tighta byxor (hela vägen, typ som stuprör).. Med lite detaljer så som dragkedjor, och lite olika tyg på insidan och utsidan av byxbenen. Jättesnygga helt enkelt.

Jag berättade det för Stina att jag önskade att jag skulle kunna ha sånna där suits och hon sa "Jooe det kan du visste! Du har ju inte så breda axlar! Prova den!" Så det gjorde jag sen, och Guud va fin den var! Stina tyckte också den var skitsnygg och sa att hon ska skriva en bok :)

..priset på både byxorna och kavajen är 899+599 men jag kommer få betala lite, lite mindre.. OM jag skulle köpa den alltså. Jag funderar bara på; När ska man ha den? Båda plaggen går ju att ha var för sig, men när ska jag ha dom ihop? Jag ser ju ut som värsta business-women och någon sån är jag ju inte :( Jag går inte på viktiga möten och jag har inger viktigt företag :( I wish..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0