Nytt i garderoben

Nu när solen tittar fram och det verkligen känns som att våren är på väg, så blir man ju så sugen på att köpa vårkläder. Ljusare färger, tunnare plagg, kjolar, shorts och allt annat som man ändå inte kan bära ännu.. Men man kan ju bunkra upp inför dom varmare dagarna, hihi.

Jag har köpt lite nytt faktiskt.. Och först kanske jag måste berätta att jag har blivit helt kär i Zara-kläder (oops!). Kanske inte är jättebra då jag jobbar på Mango, då dom är stora konkurenter. Men what to do? Jag älskar ju både Mangos och Zaras kläder.

Tänk.. tidigare var det bara Gina, H&M och Veromoda som gällde.. Jag köper ju fortfarande kläder där ifrån, men det är Mycket, MYCKET roligare att ha flera favoritbutiker. Dessutom står GinaTricot mig Upp I HALSEN (!!!)

Mörkgrön "shorts-dress" från Mango, 499:-
Småblommig t-shirt från Zara, 179:-
..sen kunde jag inte låta bli att köpa samma byxor som jag redan har, fast i en annan färg. Ni vet dom tighta "ridbyxorna"/"suit lookies"/what everm som jag köpte tidigare.. Från Zara, 399:-. Så nu har jag två par sånna byxor. Ett par bruna och ett par beiga.
Jag rekomenderar VERKLIGEN domhär byxorna. Dom är såå snygga och man får jättesnygg figur i dom!

Kommentarer
Postat av: sara

håller med om att byxorna VERKLIGEN var ursnygga!! :D



det andra var också fint!! :)

2010-03-09 @ 19:57:34
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Jenny

nice ass;) jätte söt topp, kanske något som vill till min garderob också.

2010-03-10 @ 00:13:05
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/
Postat av: annelie

hihi.. tack ;P

2010-03-10 @ 23:16:02
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0