lalalalaaalalaaa..

Idag är första gången som jag ska på nya kören. Det är en kyrkokör som ligger rätt nära där jag bor. Jag hoppas, hoppas, Hoppas (!) att det inte bara är trista psalmer som vi ska sjunga, utan också andra fina låtar. Lite blandat sådär.

Sång är verkligen som terapi för mig, så jag hoppas att det kommer bli bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå iväg på en promenad ner på stan. Jobba lite på fräknarna i solen, hihi. I loooove it!

..man skulle haft en hund också. Eller.. Näe, katt ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: sara

åh ska du börja på kör? :)kul

2010-03-09 @ 19:56:44
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej anneli ! <3 tänkte bara fråga om du kanske skulle ha lust att beställa grejer från forever21? jag funderar på att göra det eftersom att dom har helt annat utbud i affärerna än på internet. (om man beställer över $75 får man ju fri frakt :P) jag kan ta me mig grejerna hem till sverige sen ju! men kan du inte fundera om du skulle vilja va me mig på det? :) kram!

2010-03-11 @ 08:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0