jag tänker tillbaka på sommaren..

Och jag saknar den så Himla mycket! De känns liksom som en bit fattas.. Usch! Nu måste det bli mer vår, Bort med äckel-snön (!!!)

Förra sommaren när jag fortfarande bodde i Kärrtorp med S, en av mina närmsta vänner, så hade vi inte setts på jättelänge (jag hade varit rätt mycket hos N en tid) och vi hade bestämt att vi skulle ha lite mys. Med film och godis och allt sånt.. Så vi satt i hennes säng med godis och täcke och kollade på "Keeping the faith" (som btw är Jättebra!). Och den filmen har ett soundtrack som heter Heart of mine..

När jag hör den låten tänker jag bara tillbaka på hur de var! Och jag saknar de! ååh, vad jag saknar S och sommaren.. Känslorna och allting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0