Jag ska tjuvstarta

Jag vet att lönen kommer imorgon, men jag måste bara iväg och köpa en efterlängtad ring. Jag har letat såå otroligt länge efter en döskallering i guld/mässing men jag har bara hittat sånna i silver (varför?!). Jag fattar inte att tillverkarna bara gör smyckena i silverfärg. Vi som inte gillar silver då?! Måste vi bära silver ändå, eller gå utan?

Näe! Nyss gick jag in på Glitters hemsida för att kolla om man äntligen kan kolla in deras sortiment på hemsidan, men Icke! Man kan fortfarande inte göra de.. (irriterande) Men så såg jag en bild på en döskallering i silver. Det är precis den modellen jag vill ha, men i guld. Så jag ringde upp den Glitter-butiken som ligger närmast mig, och frågade om dom hade några döskalleringar i guld.. Och Bingo! Det hade dom.. dom fick in en leverans igår :D

Just nu håller jag på att tvätta, men så fort tvätten är klar ska jag promenera dit och köp den.. Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0