fjädrar och nitar + förkylning

Jahapp, då sitter jag här igen. Genomförkyld och kan knappt prata, eller.. Jo det kan jag, det låter bara som om jag skulle vara en 50årig gubbe när jag öppnar munnen (inget fel med de, förutom att jag Inte är de!). Min gammla vanliga röst är som bortblås och hosta har jag minsann också. Usch! instängd känner jag mig.. Skulle ha jobbat idag, men det gick bara inte.
Så nu sitter jag här i soffan och kollar runt massa på nätet. Har hittat två ringar som jag hemskt gärna vill ha! Den första som är som en stor nit, är från Mango. Jag provade den igår, men var lite osäker.. Men nu kom jag på att jag gärna vill ha den! :)

Och sen har vi då ju den andra ringen som jag är liten sugen på.. Jag hittade den på Accessora när jag kollade runt lite på smycken. Den är verkligen hur fin som helst och verkligen speciell! Jag har inte sett en liknande någonstans tidigare. Tänk om jag någon gång skulle komma på sånna där orginella idéer.

Näe, det får någon annan göra. Jag får köpa dom istället :)


Kommentarer
Postat av: mia

åh vilka fina! :D vill ha! du, om du är hemma får du gärna ringa mig nån dag! har inte pratat med dig på flera veckor ju.. eller så ringer jag! ^^ men krya på dig iaf! kram<3

2010-03-01 @ 21:48:53
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0