en vecka tog det..

..sen tröttnade jag på naglarna. Usch va dåligt hon gjorde dom! Blir så trött.. Jag hade säkert velat ha kvar dom längre, men nu vill jag bara ha bort dom. Det har kommit in luft under naglarna på nästan varje finger och de ser verkligen Inte fint ut. Buckliga är dom också.. Jag tar tillbaka allt bra jag sa (eller skrev, om jag nu gjorde de) om hon som gjorde dom.
Jag ska dit idag igen, för en "min-imanikyr" (..my ass!) men jag ska försöka få henne att ta bort dom, UTAN extra charge(!) Det ska verkligen inte bli såhär och jag vill INTE att hon ska fixa till dom åt mig. Jag kommer verkligen inte att jag göra naglarna hos henne igen.
Idag är jag föresten ledig, och senare idag ska jag på kören. Idag ska vi öva i kyrkan, då vi snart ska ha en konsert.. de ska bli lite häftigt. Det låter så himla mycket bättre att sjunga i kyrkan än i den lokalen som vi brukar sjunga i.

Kommentarer
Postat av: sara

vad är det för kör du går på ?? :) skriv o berätta lite om den. får lite nostalgikänsla :D :D skulle också vilja

2010-03-30 @ 19:53:12
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad tråkigt att dina naglar inte höll, jag funderar på att fixa mina snart igen. kanske du vill hänga på och göra dom där också, på Mysnaglar, dom är jätte duktiga där! jag gör mina i glasfiber, blir skitsnyggt! :)

2010-03-31 @ 23:34:44
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad händer med ditt bloggande Annelie??! skärpning:)

2010-04-22 @ 11:55:37
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0