dom perfekta vårskorna

Ja, jag hittade dom. Igår.. Jag var på stan igår för att eventuellt byta den småblommiga tröjan till en mindre storlek. Men den görs tydligen inte i någon mindre storlek (?). Såå, på vägen hem gick jag igenom gallerian och tänkte att jag bara skulle kika in på TopShop. Jag kikade runt lite på kläderna, men jag måste säga att deras kläder imponerar inte mig så värst. Men skorna däremot! I like it!

Så jag gick mot skohyllan och där stod dom, dom perfekta vårskorna som bara skrek "Annelie!". Dom är såå "jag" och helt underbart sköna. Så jag kunde inte låta bli, dessa skor får bli mina vårskor och jag tror verkligen att dom kommer bli mina favoriter. Klack fast vääldigt bekväma!

Från TopShop, 599:- Ett kap!

Kommentarer
Postat av: mia

dom va ju coola! :D btw, ja du kan kolla efter bikinin :) har inte sett den i etuna..:/ kram!<3

2010-03-10 @ 19:13:28
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: sara

OH MY GOD va snygga :D :D passar dig superbra!!

2010-03-11 @ 19:11:54
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0