dagen i bilder



Idag runt lunch åkte jag iväg och skämmde jag faktiskt bort mig litegrann ;) Jag gick och gjorde naglarna i gelé (tippar med fransk manikyr) och det blev såå bra! Dessutom kan jag måla dom med ett annat lack senare, om jag får för mig. N var glad att det blev vita tippar istället för helröda eller någon annan färg.. Han tycker nämligen det är "tantigt" :) Han vet inte!



När min N kom hem så myste vi lite först, sen så berättade han att han hade en present till mig i hans väska. Whaat?! :) Och det är inte ens min födelsedag.. Jag fick ett Levi's linne som jag hade tittat på tidigare.. Min älskling! Han vet precis vad jag gillar ^^ Detta kommer bli så snyggt till blåa  shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0