working eight to five..

..Japp! Så är det just nu. Och de känns såå jäkla lyxigt att få sluta 5 varje dag och Dessutom ha helgerna lediga. Jag har alltså börjsat jobba på ett företag som heter Klarna, där jag ska sitta som Kundtjänst. Klarna är ett jättestort faktureringsföretag som bland annat har kunder som Cdon, Ginza, Bubbelroom och Nelly.com. Klarna sköter alltså deras fakturor så dom slipper skicka ut och fixa med det själva.

Vi har precis börjat våran utbildning och det är såå mycket att ta in. Massa ny information och ett nytt program att lära sig i datorn. Men det känns suuperbra! Att slippa domhär jäkla helgerna och faktiskt kunna göra saker efter jobbet. Inget mer "jobba till halv 10 och om man har tur, komma hem vid 11". Dessutom finns det jätte, jättebra utvecklingsmöjligheter på Klarna.

Anyways.. Jag klickade hem domhär byxorna från Nümph igår. Jag blev såå sugen så jag var tvungen :) Älskar färgen också! Hoppas jag får som snart, men då kommer jag nog ändå inte kunna använda dom. Det är ju steeekhett nu mera!(?) Jaja, jag längtar i alla fall tills som kommer. Hoppas, HOPPAS bara att dom passar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman , ville bara säga hej och att jag bloggar igen :D Vi måste ses snart jag har en present till dig här som jag egentligen skulle ge när vi skulle bo i stugan..



Många kramar!

2010-06-30 @ 19:40:17
URL: http://saraseveryday.blogg.se/
Postat av: sara

Gör de :D puss :D

2010-06-30 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0