Jag har klippt mig.. KORT!

Vad tycker ni? ;)

Jag satt hårmodell hos Wella Studios här i sthlm och dom tyckte att jag
skulle bli blond och korthårig. Temat på frisyren (och stylen, dom stylade
oss också, kläder, smink och allt) heter Techno Poetry och jag älskar det!
Den orangea färgen byttes bort mot en kallare blond färg, och jag gillar det! 

Jag tänker typ älva/tingeling/peter pan känsla.. Jag gillar det verkligen
men N var ju inte direkt överlycklig :/ Vilket känns jättetråkigt. Jag vill ju
att han ska tycka att jag är fin.. Jag trivs i det, men skulle varit super-
dupernöjd om han också hade varit det.







Jag är faktiskt förvånad över att jag passar så bra i kort hår :) Frisören hette Mika och var från Finland. Det var en färg och klippkurs som Wella anordnade för frisörer från hela norden. Hela grejen var så grymt kul :)


Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker du är skitsnygg i håret nu. färgen var helt rätt på dig.



killar i allmänhet brukar ha lite svårt med kort hår. men, det viktigaste är att du själv trivs :)

2010-01-14 @ 11:49:30
Postat av: mia

eller hur, jag håller helt med sara! endel killar brukar ju inte vara jätteförtjusta i kort hår men du passar superbra i det! jag tycker du var jättemodig som vågade göra en så stor förändring och det ser ju helt rätt ut på dig! :) någon gång ska jag också våga ha sådär kort! ^^ kram! <3

2010-01-14 @ 12:09:26
URL: http://sondagbarnets.blogg.se/
Postat av: annelie

tack hörni :) Men de känns fortfarande jättetrist att Niklas inte gillar de :/ känns som om jag har gjort "fel" hehe.. hur konstigt det än låter.. man vill ju liksom att ens pojkvän ska tycka att man är fin :/

2010-01-14 @ 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0