Trött och sjuk

Min förkylning vill verkligen Aldrig försvinna.. Men saker börjar ljusna ändå (phuu.. Tur!) Jag kommer förmodligen få jobba lite mer, fast jag har lovat mig själv att det inte blir mer än 2, MAX 2 dagar(!) i veckan. Helger är att hoppas på, i alla fall en söndag då och då. Tidigare idag pratade jag ju med CS freaking N (dvs csn för er som inte förstår mina ord, hehe) och förmodligen kommer allting gå som ska är tänkt, med studielånet.

Dessutom gick det superbra på jobbet. Var bara där i lite över 3 timmar, men det räckte efter skolan. Har dessutom fått rätt bra respons på lite olika grejer jag gjort i skolan. De känns faktiskt superkul!
Jag måste passa på att visa två diadem som jag välkomnar i min samling. Inte för att jag har så många, men domhär två gillar jag Verkligen! Dom är "så Jag".

Detta är ifrån Zara.

..och detta kommer ifrån H&M. Älskar båda två, wiiie!

PS! Tänk på att jag är sjuk.. så jag får se lite crappy ut :) Det hör till när man hostar, snorar och tycker synd om sig själv, hihi!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Kul att du kikade in. Ska försöka att lägga in en bild imorgon :D

2010-08-30 @ 22:16:15
URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/
Postat av: mia

åh, jag gillar det där med löven! :D använd det - mycket! du passar asbra i det ju! ;)

2010-08-30 @ 22:22:14
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Godmorgon!

gud vad fina dem båda var :D

Svar på gårdagens kommentar: haha, jaha tcyker du? kul att höa vem man liknar :D

Ha en underbar tisdag i solskenet!

2010-08-31 @ 09:37:08
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0