ring!, ring!.. bara..

...två stycken :) Hehe, jag tänkte på abbas låt, men jag ångrade mig och skrev inte ut hela ;P

Anyways, jag trodde aldrig att jag skulle hitta något på "Style by Tyra" (ni vet hon som blev "känd" i Bella och Tyra-show). Men jo, det gjorde jag visst! Tyra brukar ha så jävla fula smycken. Ja, dom är faktiskt rätt smaklösa, och även hennes kläder. Haha, alltså jag försöker inte såga henne nu, men HUR tänker hon när hon klär på sig på morgonen?

Anyways nr 2.. Så hittade jag två ringar som jag tycker var lite fina.. beställde dom igår, så som kommer väl kanske inom några dagar. Wiie, hoppas att dom passar. Annars klipper jag upp dom och gör dom till one size fits all :)
..nu ska jag ringa lite samtal till CS freaking(!) N och tigga pengar. Näe men jag har lite saker att klara upp.. Sen ska jag till skolan. Wiie, religionskunskap B idag. Sen ska jag väl plugga finska.

UPDATE:  Just ja! Jobba några timmar efter skolan också :) Glömde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0