Nytt på sko-fronten

Jag tror nog att jag är all set på skofronten. I alla fall fram tills vintern, då blir det, förutsatt att det inte blir en slask-vinter.. Jag har dom senaste veckorna faktiskt köpt 3 par skor. Två par stövlar och ett par "clogs"/tofflor..


Stövlar från Skopunkten. Har letat nu hur länge som helst efter ett par svarta stövlar. Lite lediga, sånnadär skor som man kan ha till allt.. Och till slut köpet jag dessa från. Skopunkten. Men hur kul är det att köpa skorna där? Så.. Jag "pimpade" dom lite, hihi. Visst blev det mycket bättre?



Och det blev som sagt ett par till stövlar.. Dom här kommer från Deichmann (ja.. hör och häpna!). Det är nog dom enda skorna som jag sett inne på den butiken, som jag faktiskt kunnat tänka mig att köpa. Mycket skit finns de där inne, men man kan alltså hitta något fint par. Ibland!




Sen hittade jag dessa.. Oooh vad jag gillar dom! Så himla söta och nätta! Jag fick till och med ta stl 35 för att 36 var så stora. Sen är dom ju röda också och plus även för att dom är himlas sköna! Jag hittade dom i en liten butik på Kungsgatan där dom gör skorna själva.

Dom är alltså handgjorda, vilket känns lite extra bra. Killen i butiken sa: "Det enda som inte är svenskt på skon är dethär lilla silvriga spännet! Allt annat kommer ifrån sverige". 



Kommentarer
Postat av: Mia

Men ÅÅH! Älskar verkligen dom från deichmann! Hur mycket kostade dom? Var dom dyra? O btw, dom andra var också söta ju! :D

2010-08-03 @ 21:36:42
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: mia

hörru btw, har du inga fina bilder från kryssningen? :D <3

2010-08-09 @ 11:23:58
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0