Idag är det spelning!

..wiiie! Som jag har längtar efter den här dagen. Elin Sigvardsson har en spelning på Debaser och Jag och N har biljetter :D Han gillar nog inte musiken lika mycket som jag göra meen.. han joinar mig ändå, gullig han är hihi..

Nu hade jag tänkt att äta lite frukost och sen kanske träna.. Blev ingen träning igår, så jag får köra lite mer idag. Träningsvärken som jag har i överkroppen (armar rygg och bröst) är Nästan borta.. Och jag har ju faktiskt ett mål, så det är bäst att sätta igång på riktigt nu :)

50 dagar exakt kvar till Julafton idag
12 dagar (ca) kvar tills jag börjar jobba på Mango
& 71 dagar kvar tills min älskling fyller år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0