ett recept att prova?

Nu är jag inne på bak-svängen igen. Jag måste akta mig så jag inte börjar baka lika mycket som förut! :/ Det var ju i och för sig rätt poppis här hemma, men när N började prata om "sambo-fällan" blev jag så off på allt som har med socker och bakning att göra.. Får så dåligt samvete och vill bara glömma allt som sambofällan heter ;) Men idag blev det ju som sagt bakning..

Jag fick ett ryck i förmiddags innan jag skulle till Stephanie, när jag såg detta recept:

..Men! Jag spärrade ju mitt VISA-kort igår, så jag har ju inte kunnat handla nånting. Inte mat, mjölk, tidning eller NÅNTING. Jag känner mig helt handikappad! Jag ser att mjölken håller på att ta slut,köttfärsen och kycklingen åkte ur frysen för Länge sen! ..fast iof handlade N lite igår, men mest mjölk och så. Inget Storhandla.. Till saken.. jag skulle göra dom här kladdkaksmuffinsarna med marabou choklad uppe på (och innuti! ^^) men kunde inte, eftersom jag inte hade någon choklad hemma. Och inte kunde jag köpa någon heller. Blä! Så jag slängde ihop något av det som jag hade hemma. Dom blev faktiskt jättegoda.

Men dom här (receptet ovan) vill jag Verkligen prova snart. Måste bara träna lite först ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0