Semlor lite i efterskott

..justja! Jag bakade ju semlor, hihi. Inte på själva fettisdagen, men dagen efter. Först tänkte jag köpa några när jag var ute på stan, men sen hejdade jag mig. Blä! Jag kan ju inte äta vanlig grädde.. och jag ville så gärna ha semlor. Så jag köpte hem ingredienser och satte igång och bakade bullarna, from scratch :) Det är så vi måste göra här hemma med någon som är "laktos-barn" (dvs jag).
Grannen Erik fick en också en semla. Han gillar nog när jag kommer in med fika ibland :) Jag och N hinner inte äta upp allting ändå, och så blir det så mycket, så någon måste ju offra sig, hehe.

Kommentarer
Postat av: Sara

mums!!

2010-02-27 @ 14:34:22
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0