paketet från nelly har kommit!

.. och som jag trodde kom inte alla tre klänningarna, utan bara två. Jag visste de! Jävla krångel.. Anyways!

En av min systrar gifter sig om typ 1 vecka, och jag måste hitta en klänning. Sagt och gjort! beställde en från nelly, och råkade hitta två extra. En vardagsklänning/tunika och sen röd absolutely stunning dress! Jag gillar den så freakin' mycke.. Dessutom passade den helt ÅK. Över rumpan är den perfekt, men den är liite, liiite stor upptill. Men jag är säker på att det kommer bli en stor favorit, så jag ska faktiskt lämna in den till en sömmerska (en billig den här gången!!) Hellre lite stor än för liten. Small var perfekt annars!

(Klänningen som jag ska ha på bröllopet, kommer förmodligen om någon dag.. Visar den sen..)



Tunikan är jag också förälskad i! Perfekt både till sommar, höst, vinter och vår. Sånt gillar vi! Det jag gillar mest med den är materialet, färgen, modellen och midjan(!). I midjan är det lite resår, så detta markerar alltså. Perfekt om man ska ha skärp till, som jag har på bilden.

lyckades inte ta bättre bilder, så här är den som finns hos nelly.com.

PS: De e så jäkla synd att man inte kan ha rött på sig på bröllop! Annars hade jag lätt haft den röda på mig..

Kommentarer
Postat av: Sara

OMG jag var en sekund från o beställa likadan tunika förut! den var jättefin verkligen! kanske ska göra det ändå :D

2010-09-17 @ 12:58:34
URL: http://saraseveryday.blogg.se/
Postat av: mia

hallå.. uppdatera mera! :D ;) kram!

2010-09-25 @ 16:34:32
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0