helgen var för en gångs skull lång (?)

Idag är det söndag och helgen börjat gå mot sitt slut. Men det känns lite som om helgen var relativt "lång" (?) Jag har hunnit med massa saker. Belönat mig själv med lite god dessert ifrån Chokladfabriken (som by the way har öppnat alldeles för nära där vi bor, hehe) efter veckans galna plugg. Jag och N har varit på muséum, vi har lagat tacos, bakat scones och myst med rött vin. Eller.. N drack med alkohol och jag utan. Har nu precis avslutat min penecilinkur, men igår hade jag fortf. tabletter i magen. Ville liksom inte dricka alkohol i onödan. Just ja! I fredags var jag ju utlandsstudiemässan, som Study abroad anordnade. Känner nog att det kanske blir plugg i Usa ändå. Inte just, Just NU men kanske om lite mindre än ett år. Måste först försöka friska upp min dammiga gamla mattekunskaper ;)

Hittade by the way lite ringar.. Ringar kan man aldrig har för många av ;) Blev inspirerad när jag såg att min lillasyster bloggade om ringer för ett tag sen :) Man kan alltså säga att detta är en TAG, ni vet sånt som många vloggers gör på youtube.. Dom har egna video"kanaler" som man kan följa.. bla bla bla.. Jag har en dålig vana atta bara skriva massa skit :P Här kommer dom som jag vill haaaa...

Ringarna kommer ifrån Topshop, Urbanoutfitters, H&M och Style By Tyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0