the look of 101004

Idag är det är inte bara kanelbullens dag, utan även den dagen då jag lägger ut min första "dagens outfit". Hehe, jag vill nog inte kalla det för "dagens outfit", det måste finnas ett bättre ord som inte skriker modeblogg(!!!) Om ni har några förslag, så hjälp mig gärna. Tillsvidare: får den heta "The look of (datum)"




Jacka: Zara
Stickad tröja: Second hand, Stockholms stadsmission.
Jeans: Cheap Monday
Skor; Converse
Väska: gammal favorit från Don&Donna
Ringar: Glitter och Erica Weiner(fjäder-ringen)

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej,Läste din kommentar i kenzas blogg ang. hennes ex Anthony, tyckte du svarade so klockt!Så var nyfiken att titta i din blogg.



Du är väldigt vacker!



MVH/Mari

2010-10-05 @ 11:48:30
Postat av: annelie

Sv till Mari: hehe.. Va kul! Tack så mycket :)

2010-10-05 @ 13:09:44
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0