nemos revealing; svamp-frisyren är inte frivillig!

När min lillasyster berättade att hon kollar på Kungarna av Tylösand, skämdes jag ihjäl. Nu tittar jag också, och jag skäms ännu mer för min egen skull. Men ja, anyways..

När jag har kollat några avsnitt och även läst Paows blogg, och sett lite bilder, kan jag inte låta bli att fundera.. Varför ser Nemo ut sådär i håret? Tycker han att det är snyggt?! När han har fixat sig och precis ska gå utanför dörren.. Han tar en sista titt i spegeln och tänker "shit va läcker du är! Brudarna flooockaaaaaaaas!!!" Jag har så fruktansvärt svårt att tro de. Men då kommer ju nästa fråga:

Om han inte fixar håret sådär för att han gillar de, måste det ju finnas en annan orsak? Jo, att han måste! Det är det vettigaste jag kommer fram till.

Jag googlade lite och hittade en bild på Miss Camis blogg (ni vet, hon som också var mer i programmet). Och ja, där hade vi svaret..

bild lånad från www.paow.se
bild lånad från www.misscami.se

Alternativ 1: Killens hårfäste kryper bakåt och han försöker stanna tiden genom att kamma allt hår han bara kan, frammåt!

Alternativ 2: Han ligger på top-tre i "who has the biggest forhead-tävlingen".

Ett tag trodde jag faktiskt att han gillade den där frisyren. Men han är ju liksom lite illa tvungen ;) Men en sak som jag fortf. inte fattar.. Hur kan en tjej gå med på att ligga med honom, eller ens kyssa? Frisyren ser ut som en svamp, han pratar så fort att att man inte hör vad han säger och på det, har han med all säkerhet DIVERSE könssjukdomar.. och fortfarande, får han ligga med fulla tjejer! Suck!

..Han kanske är rolig?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du lade ner mycket tid på det där du..

2010-10-04 @ 13:05:00
URL: http://dogstreet.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

haha vilket kul inlägg! Jag vågar inte se ett enda avsnitt, jag är övertygad om att jag kommer fastna direkt.

2010-10-04 @ 18:56:27
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: miss P E

... han kanske e snäll, but anyway, vem fan vill ligga med honom??



Roligt inlägg!! ;)

2010-10-04 @ 18:59:50
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: mia

kajsa - haha ja, det är väl bra att någon lägger ned tid på att bry sig om hans stackars frisyr? x)

2010-10-04 @ 19:10:52
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: annelie

Kajsa: Det är en yrkesskada. Gick frisör på gymnasiet. Hår, hår och hår.. :)



Miss P E: Haha, jaa... I mörkret är alla katter svarta :P (läs alkoholen, hehe)



Lorissa: Jaa, det är nog klokt att hålla sig ifrån de.. Du kommer bli fast :P

2010-10-04 @ 20:03:49
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0