mina ringar..

..Ja, jag har lyckats samla på mig en del. Men det finns fortf. ringar som jag saknar. Tex någon med en snygg svart sten(!) ..i guld såklart! Jag är verkligen en guld tjej. När jag var yngre, tycker jag bättre om silver, men sen jag började experimentera med smink och hår så blev jag mer en guld tjej.

Här kommer i alla fall min "ring-collection"..

Fr. vänster: Glitter, Erica Weiner, Glitter.

Fr. vänster: Glitter, H&M, Style by Tyra, Style by Tyra.

Fr. vänster: H&M, Next, Mango.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar döskalle ringen :)

2010-10-06 @ 18:34:27
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Anne

Aej, usch, va äckliga fingrar. Inget illa menat. Men fyfan!

2010-11-23 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0