leker med löshåret

ÅH! jag blir så galen.. Jag vill bara att mitt hår ska växa så Häääär! Snabbt och NU! Toff så är de långt. Näe, under tiden får jag leka med löshåret istället. FAN att jag klippte mig. Eller.. Jag var ju nöjd och så, och jag älskade i och för sig kort hår (så himla lättskött!!) meen.. Man kan ju inte variera sig så mycket, vilket är trist. Det liksom bara kort, Kort!

För någon timme sen blev jag i alla fall äntligen(!) klar med ett fördjupningsarbete i religion. Phu! Så jag har spenderat den senaste timme med att sminka mig och leka med mitt löshår. Tog någon lite bild som jag tror få åka upp här på bloggen :)
Yeeei! Jag är glad och kan andas igen.. Arbetet är klart!

Kommentarer
Postat av: mia

Du passar så sjukt bra i kort hår ju! :D



Haha btw, måste bara visa den här töntiga låten: http://www.youtube.com/watch?v=UWAlfWqMlRQ



Kolla på början, han som säger: "Kom igen, viisa" (0:09 typ) han låter EXAKT som niklas ju! Tycker inte du det? Lite sjukt va! Anneli, är det något din pojkvän inte har berättat för dig..? ;) Hahah!

2010-10-07 @ 18:41:52
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: Sara

Annie :) Jag förstår vad du menar med att vilja ha långt, jag vill ju också det nu! Jag funderar på o köpa clipslöshår om jag får bra betalt denna månad :) kommer upp till sthlm då så får du hjälpa mig :D

2010-10-07 @ 21:35:37
URL: http://saraseveryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0