it only happens to me..

Så, måndag igen och helgen gick rätt så snabbt. Jag hann faktiskt med rätt så mycket ändå.. Var på middag hos N's bästa kompis och hans flickvän, hälsade på hos min syster och hennes familj, lagade god mat.. Och just ja, slog upp knät och fick min historias största blåmärke (!)

Jag, Stephanie och Jennifer var ute i torsdags natt (det var ju iof helg, men nääästan ^^) och dansade loss på SOAP. Det var grymt kul eftersom det var så länge sen, men sen när vi skulle hem och hade sagt hejdå, DÅ händer de. Jag ser bussen och börjar springa för att hinna med den.. Mitt i natten, full som jag vet inte vad, så snubblar jag på trottoarkanten och slår upp knät. Ligger på marken kan grinar för att strumpbyxan gick sönder och att jag missat bussen..

Hade jag vetat att jag hade fått detta blåmärken, hade jag nog grinat lite till :P

Jag är faktiskt lite förvånad över att jag inte bröt något :P

Kommentarer
Postat av: Sara

AAAAAAAAAAAj Stackare!!

2010-10-18 @ 18:46:01
URL: http://saraseveryday.blogg.se/
Postat av: mia

Fyyy!! Det där måste ha gjort satans ont! :S Btw så var det ju till och med blåare än när jag stukade foten?! Du kanske borde gå till doktorn? :P

2010-10-19 @ 17:20:12
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0