Ut och härja, Finlandsfärja!

Näe, nu måste jag skärpa mig och ta tag i bloggen!

I helgen var jag på kryssning med ett härligt gäng! Det var min gamla kollega Katarina, och hennes tjejer och killar. Den enda jag egentligen kände var Katta, men det var hur bra som helst ändå. Och bäst av allt var ju att man fick spöka ut sig, hihi! ..det var ju Halloween!

Min outfit! Ser ni vad jag föreställer?
(bortse från att jag ser ut som en liten krympling på denna bild!)

Shit va alla pekade, tittade och skrek på oss :) Haha, många trodde att vi skulle vara med i någon slags show på båten. Men nepp! Vi spökade bara ut oss.
Det blev en grymt galen kväll och dagen efter Skreeek "BAKFYLLA". Heh, men det var de värt. Vi hade så himla skoj!

Kommentarer
Postat av: mia

hihi verkar som att du hade roligt! o du, din outfit blev ju aaasbra! ;D

2010-11-02 @ 09:22:12
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0