unnecessary information

..Ja, vill inte läsa mer så gör inte de :)
Kom nyss hem efter en liten annorlunda "shoppingrunda" på ICA och Apoteket. Detta var de som jag fick med mig. En lista hade jag skrivit också! Kan ni gissa vad jag sitter och kurerar mig mot hemma? :(

Tänkte att de kunde vara rätt komiskt att blogga om :P Nämner inga symptom, men ni kanske kan tänka er. Vet inte om jag har ätit något gammalt eller om det är någon slags bakterie.. Men Allt går igenom mig :( Det är såå frustrerande.

Skulle egentligen vara hemma hos Niklas bror och fira hans flickvän, som fyller år. Deras mamma och pappa och alla skulle vara där och så missar jag de! Fan.. och jag som älskar kalas, mat och gottigott! Så typiskt!

Men jag måste, måste, MÅSTE verkligen kurera mig idag och ikväll. Jag ska jobba imorgon och jag KAN inte, eller jag FÅR INTE smitta barnen! (jag har börjat sitta barnvakt åt några barn, kan skriva om de sen..). Jag känner mig bättre nu, men igår och i natt var INTE roliga. Vaknar var annan, var tredje timma och måste springa på toa. Inte okej!

Wish me luck!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

"en abort fixar man lätt" du måste allvarligt vara SKADAD i huvet. har du inte gått igenom det själv ska du inte yttra dig. synd att dina föräldrar gjorde en abort av dig då fjortisjävel!

2010-11-12 @ 20:02:32
Postat av: mia

weird kommentar ovanför? :S men iaf: uppdatera mera! :D <3

2010-11-12 @ 23:43:15
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: annelie

hihi..

2010-11-14 @ 14:52:53
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/
Postat av: Mikaela - Från 14 år och gravid till 15 år och morsa

sv: var har du hört den historien ifrån? Du verkar ju ha missförstått allt.

2010-11-20 @ 11:05:15
URL: http://www.micahs.se
Postat av: Mikaela - Från 14 år och gravid till 15 år och morsa

sv: Ja, men du hade skrivit att jag hade åkt dit för att dricka och sen hade jag ramlat ner på marken för att jag hade druckit.

Det var inte samma dag.

Så du vet det. Men jo visst är jag lite rädd, men jag tror verkligen att det här kommer funka. Det känns verkligen som det.



/Mikaela

2010-11-20 @ 16:04:49
URL: http://www.micahs.se
Postat av: teddy

Tänk på att Mikaela redan var i vecka 20 när hon fick reda på att hon var gravid. I dagens sverige räddar man barn födda under vecka 22.

En abort är ingen lek och att få barn är inte heller en lek.

Gjort är gjort.

Nu får hon göra det bästa av situationen.

2010-11-20 @ 16:12:54
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0