tre par svarta skor, och de paret sista kommer snart hem till mig där jag bor.

Förhoppningsvis?.. kikade runt lite på forever21's hemsida och hamnade inne på skorna. Forever har mycket skit, får man väl säga. Men Ibland(!) hittar man lite gobitar. Som dessa..
Jag tänkte direkt lite swedish hasbeens.. och jag gillar dom faktiskt! Lite roligare än dom vanligt "nilssons-skorna" (som skopunkten har gjort en liten egen version av..)
Helt ok partysko, speciellt nu på vintern. Fast klacken.. Kommer man ens kunna gå i dom? Jag är i alla fall inte van vid denhär höjden.
Dom här skorna bara Måste jag ha. Skitbra sula under och jag gillar resåren! Som alltid på forever21 är priset också lågt. ..and we like it!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in och önskar dig en trevlig lördag! :)

2010-11-27 @ 09:37:04
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0