gårdagen i bilder

Igår var det ju inte sådär suuperfint väder, men det dög. Under dagen hann jag väl inte med sådär jättemycket, men en del i alla fall.. Jag skulle åka iväg och scanna in ett papper på ett "internet café", eftersom jag inte lyckades igår (jag åkte till samma ställe, men det var Stängt!?) Och igår hade dom Äntligen öppet.. Men! Dom ska tydligen stänga igen stället. Det stod en lastbil utanför och dom höll på att bära ut alla möbler. Snopet!

När jag ändå var i området kring Vasaparken gick jag till ett Glass-place som ligger precis i närheten. Och till min förvåning kunde jag till och med få chokladglass! Wihooo! Dom hade en vanligt chokladglass och en soya-chokladglass, så den tog jag ju såklart men också en hallonsorbé. Mmmm! Glass på "sommaren" är det bästa.


Lunchen tog jag faktiskt tag i igår, och lagade mig faktiskt något riktigt. (ni som har sambo vet vad jag pratar om.. När man är utan sin man, så orkar man inte ställa sig och laga mat, mackor duger bra^^ Man slarvar helt enkelt!) Jag ställde mig faktiskt och gjorde en egen caesardressing och till slut blev det en suuupergod Caesarsallad med räkor och krutonger :) Suupergott blev det!

Rekomenderar verkligen att göra en egen dressing om man gillar caesarsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0