nytvättade kläder

..Det måste vara den absolut godaste lukten, ever! Jag fullkomligt älskar lukten av nytvättade kläder, dvs sköljmedlet, hehe..

Min parfym Daisy, från Marc Jacobs har precis tagit slut, så jag är på jakt efter en ny. Jag har varit och sniffat lite i olika affärer och jag har hittat en helt perfekt lukt för mig; Warm Cotton från CLEAN. Den luktar precis(!) som nytvättade kläder! Men den är rätt dyr.. 695:- för 60ml. Meen, jag är lite osäker då om doften är "jag" så idag köpte jag CLEAN's bodyloation Worm Cotton. Alltså en bodyloation som luktar precis som parfymen.

Såå, nu ska jag prova lite om lukten passar mig. Jag är ju helt kär i lukten, men att byta parfym är lite svårt.. Är jag ensam om det?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0