..mera nostalgi

Mia, min lillasyster gjorde ett inlägg med klipp från alla dom barnprogrammen vi brukar titta på när vi var små.. Massor med nostalgi med andra ord, och jag blev så inspirerad och kom på massa fler program som jag satt bänkad framför när jag var yngre.. Som domhär till exempel..
Detta var ingen direkt favorit, men den ger många minnen..
Detta var däremot ett favvis! Denhär musiken kommer följa mig Heela mitt liv! :) Love it!
Detta kollade Bettan (min syster i usa) och jag på :D Säkert mia och jag också, men jag har stora minnesbilder av att Bettan och jag tittat på de :) Luftens Hjältar och Mc Gyver..
.. haha! Jag gjorde allt för att umgås med Bettan, när jag var liten. När vi kollade på MacGyver (som jag förövrigt inte fattade ett ord av, eftersom jag inte kunde läsa då) skulle jag alltid rita på hennes rygg. Men sen när vi skulle byta, så skulle hon alltid gå och göra något annat.. :D

Kommentarer
Postat av: B

nej usch va hemsk jag var :P ber om jag om ursakt over, hehe. kolla din fb mail btw!

2010-03-25 @ 00:02:08
Postat av: mia

jag kommer ihåg "en bok för dig" ju! :D o btw, har ingen som helst minnesbild av "sagostunden", men du har ju ALLTID nynnat på den där psyk-låten! XD

2010-03-31 @ 18:41:41
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0