dagens inköp

Det blev visst inte bara en ring idag. Lönen var lite tidig denna månad och fanns på kontot redan idag, så jag passade på att köpa några grejer som jag behövde. Bland annat ett nytt solpuder, då jag har inte haft ett på kanske 2 månader (!). Den här gången testar jag ett från Clinique, True´bronze i färgen 02 sunkissed. Sen köpte jag även en ny Brow set fix från Make Up Store.. ni vet en sån där genomskinlig gelé som man använder på ögonbrynen. Min gamla började sjunga på sista versen för måånga månader sen. Jag har bara prioriterat annat..

(fjäderringen som jag har på långfingret, köpte jag förra månaden)

Sen köpte jag även en onödig sak som jag bara blev så kär i.. Ett nagellack från China Glaze (mitt första ever!) och det var inte allt speciellt dyrt. 99 kronor! som hittat. Färgen är helt underbar, sådär vårig, smaskig, peach! Färgen heter även Peachy Keen så den är verkligen persikofärgad. Kan vara jättesnyggt till min hårfärg tänkte jag.
det är lite svårt att fånga färgen på bild, så här kommer också en google'ad bild..
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mia

ÅÅH! älskar nagellacket! det var ett sånt jag skulle köpa till en kompis i usa! exakt den färgen också! :D <3

2010-03-31 @ 18:44:37
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0