min röda, sköna maxiklänning

Måste visa denna underbara klänning som jag hittade för några dagar sen. Den är lång (såklart) och i en underbar röd färg med ljust mönster på och den känns så otroligt skön mot huden. En Riktig sommarklänning! Och vet ni vad det bästa är? Den kostade bara 299:- i den mest otippade affären ni kan tänka er.. Jag vågar inte ens skriva det.

Tre ledtrådar: -Butiken är INTE en kedja, utan en liten butik som bara finns i sthlm.
-Ni som bor i eskilstuna kan ju tänka på typ Zelda och Lippsy (om ni minns dom)
-Man skulle ju bli förvånad om dom INTE hade Savannbyxor i butiken (!)

..så ni kanske fattar varför jag skäms över att ha köpt den i en sån butik. Haha, fast den var ju faktiskt fin! :)

Kommentarer
Postat av: mia

åh vilken sööt! :D jag vill också ha en maxiklänning.. lär ju vara hur skönt som helst på sommaren! :)

2010-06-10 @ 17:24:40
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: Sara

Fiiin! Får man se den på midsommar kanske? :)

2010-06-10 @ 17:42:47
Postat av: annelie

Sara: Ja jag hade faktiskt tänkt ha den då :)



Mia: Yeeah, nu måste bara sommarvädret komma också.. :/ Utanför mitt fönster regnar det just nu..blä.

2010-06-11 @ 08:37:17
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0