midsommarafton + födelsedag, Here we come!

Åh vad skönt att det äntligen är klart vad vi ska göra den 25 Juni. Ingen har väl missat att det är midsommar afton då.. men även min födelsedag. Yepp, jag har turen att fylla år på midsommarafton ungefär var fjärde år. Jordgubbstårta, sill och det bästa.. Att Alla flaggar för MIG, mohahaha.. :)

Nu har vi i alla fall bestämt oss för att Jag, min N, min vän sara och hennes man, ska åka till Dalarna. Yeei! Jag bokade precis stugan som vi ska bo i och jag hoppas, hoppas, Hoppas att den är så fin som vi föreställt oss. Eller, vi får väl vara glada om vi ens kan sova i stugan, haha. 390:-/dygn är ju inga stora summor direkt, så vi får väl vara glada om det i alla fall inte regnar (in?). Man vill ju gärna kunna sitta utomhus och njuta. Stugan har by the way sjötomt och egen badplats vilket är såå nice. Om det finns en båt där ska jag lätt ut och ro, hihi. Jag älskar verkligen det!

Wiie, vi kommer verkligen få ett traditionellt midsommarfirande i Dalarna. Kransar i håret, sång, dans, fioler och mygg. Mys!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det blir kul :D

2010-06-06 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0