jag är såå trött..

..och Såå sugen på domhär skorna! Jag måste bara ha dom! Dom kommer ifrån Bronx (ett av mina favvis-märken, dom gör så grymma, unika skor!) och kostar ungefär 1400:- Jag veet, alldeles för mycket, men dom Är ju så fina! Jag vet Precis vad jag skulle matcha dom med.

..när blir ni mina?!

 

..Jag förstår egentligen inte hur jag ens orkar bry mig om att blogga. Just nu är jag så trött att jag snart somnar framför laptopen. Jag har börjat jobba igen och jag är Verkligen inte van med 9 timmars pass i butik, varje dag. Meen, jag får väl vara glad.. eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej gumman:) allt bra med dig? vart jobbar du??

2010-06-15 @ 23:46:10
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0