gamla, nya saker

Solen skiner idag och jag får nästan dåligt samvete för att jag inte tar på mig sneakers och går ut till Hagaparken. Men jag är så trött och så hungrig. Dessutom sover min man, han var visst ledig idag. Och jag har faktiskt lovat göra keso-pannkakor idag (om ni inte har provat det så GÖR det! det är grymt! Mycket nyttigare också, än vanliga.

Nu när jag sitter här vid datorn kom jag på att jag faktiskt kan lägga upp två fynd om jag gjorde för ett bra tag sen. Armbandet hittade jag på H&M och skjortan på GinaTricot (hör och häpna! hihi..). Skjortan har jag verkligen använt flitigt men armbandet ligger fortf. i min smyckeslåda och väntar ivrigt. Kanske idag?

Skjortan på bilden är inte den som jag köpte, men jag hittade ingen annan på deras hemsida. Min har små knappar på fickorna och inget sånt där krimskrams på sidorna. Usch Ne, plain och simple är den och såå skön. Att bara slänga över sig, ni vet.

Idag ska jag ut och lämna cv'n till hela kungsholmen och solna centrum. Yeah! Inte en butik ska bli utan mitt cv :) ..I alla fall dom butikerna som jag skulle kunna tänka mig att jobba i. Igår kväll satt N och jag och filade på mitt personligabrev, som till slut blev riktigt, riktigt bra. Så nu är det komplett och jag är ready for som new challenges!

Kommentarer
Postat av: mia

åh vilket fint armband! du btw, fick du med dig mitt träarmband med guld på hem till stlhm? :( har inte hittat det nånstans..



o btw igen, har laddat upp bilder på de jag köpte :) check it out! ;) kramkram!

2010-06-04 @ 17:39:49
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/
Postat av: mia

sv: Jag vet inte riktigt, nån gång efter att lovet har börjat kanske? ^^ Kanske när jag har fått "studiebidraget" så vi kan shoppa? :D



Och btw, kommer du på min födelsedag? Tänkte att vi kunde fira mig med släkten den 13:e, så de e ju på en söndag. (Du kan säkert få bidrag av mamma till biljetten ;)kram!

2010-06-05 @ 12:31:54
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0