To buy-list

Det känns som att det inte bara är jag som har gått och väntat på lönen, hehe. Det har varit så Himla lugnt på jobbet, folk bara går och rekar och väntar, känns det som. Vi har ju iof fått den nya kollektionen (vårkläderna) meen.. Alla handlade julklappar, och sen kom ju mellandagsrean.. man passade på. Dessutom kom ju lönen rätt tidigt.. runt den 20:nde trillade den väl in på dom flesta kontona.

Nu, däremot.. En vecka kvar tills lönen kommer! Wiie, jag har så många grejer som jag behöver köpa. Behöver alltså, inte Vill ha. På listan står det mest saker till hemmet.. tvättkorg, kuddar (alltså till sängen), pressbryggare (um.. eller vad det heter). Sen behöver jag faktiskt grejer som concealer, och ögonkräm och det Behöver jag verkligen.. Gud va torr jag är. Haha, rolig information.. Anyways!
Just nu känner jag inte att det är så mycket från Mango som jag verkligen Måste ha. Vi har fått in massa fina vårkläder, men de känns som att de kan vänta. Eller, de finns ett par skor som jag Verkligen VERKLIGEN vill ha.. men jag vet inte om jag ska köpa dom. Jag vill, vill Vill men jag får fundera.
Sen finns de faktiskt EN grej som jag Vill ha men kanske inte behöver.. och det är denhär kudden från EM (har bloggat om den tidigare). Får jag ingen ny soffa, måste jag ka mysiga kuddar :) Så är det bara!
Ska ni köpa något speciellt när lönen kommer?

myyyyys! Den är nämligen i sammet :)


Kommentarer
Postat av: sara

fina saker. kaffepress funkar fint, speciellt när man har bråttom! :)

2010-01-18 @ 20:05:16
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0