suuuck!

.. jag som hade sett fram emot denhär dagen i typ 3 veckor :/ Kan ni gissa vad jag syftar på?

L-Ö-N! Blää.. Jag som hade hoppats på att den fanns på mitt konto redan på morgonen, eftersom att jag hade en liten lista på vad som behöver köpas. Mest kanske mat, men sen hade jag ju velat köpa en kudde.. :'(

På jobbfronten går allting frammåt i alla fall. Jag har fått många nya arbetsuppgifter bland annat att lära mig kassan.. De känns superkul men pga det, så kommer jag att sluta rätt så sent rätt många dagar i veckan.. Hm, men det är nog värt det. De känns jättekul med mera ansvar men också lite nervöst.

Anyways.. nu ska jag kolla lite på tv och bara slappa innan jobbet. Jag börjar 15 idag och slutar rätt sent, så jag måste passa på att vila. Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: sara

ja lönen kommer inte förr än 27 de :/

2010-01-25 @ 12:57:13
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0