Nya skor och ledighet

Äntligen en ledig dag! Igår var det som sagt jobb till 21.30 och allting gick bra.. Mycket ny information var det, men idag är jag ledig. Imorgon också faktiskt, men sen är det back to work. Suck, 7 dagar i sträck. Jag vet att jag ska vara glad över att jag har ett jobb, och det Är jag verkligen. Men 7 dagar i rad känns lite kämpigt :/

Anyways.. Igår fick jag lönen ändå :) Så jag gick och storhandlade på PrisExtra och dessutom.. Unnade jag mig Äntligen "mina" skor på Mango :) hihi.. Jag har tittat på domhär skorna ända sen dom kom till butiken men jag har ju bara gått och väntat på lönen. Och igår blev dom Minaaa! Nu längtar jag ihjäl mig till våren och sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Sara

åh va snygga skor!! :) Passar VERKLIGEN dig! Det är nästa den 5e :) Hör av mig kramar!

2010-01-26 @ 13:32:56
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: B

Hallu, skickade meddelande pa FB och sen mailade jag ang. min klanning (som jag forresten kopte igar :) vantar pa svar! kram

2010-01-26 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0